I elevens mappe på PersonaleIntra finder du alle elevens sagsakter, visitationsskema, statusrapporter, behandlingsmål mv.
Når der lægges sagsakter ind, er det vigtigt at dokumentet navngives korrekt, samt at datoen anføres på status og lignende, eksempelvis vil en statusbeskrivelse for maj 2018 navngives således: “Maj 2018, Statusbeskrivelse, Elevens navn”. På den måde er det let at finde frem til sagsakterne, når de skal bruges.
Her finder du elevens mappe på PersonaleIntra
Vælg Databaser > Elever > Elevkartotek > Elev > Elevens mappe
Upload en fil i Elevens mappe
Når du skal uploade et dokument i Elevens mappe, bør dokumentet altid gemmes og uploades i PDF-format.
Du uploader et dokument i Elevens mappe ved at følge nedenstående trin.
Når du er inde på Elevens mappe for den pågældende elev, ser dine muligheder således ud:
Tryk på det lille dokument-ikon til højre, for at tilføje et nyt dokument i Elevens mappe
Herefter åbner et nyt vindue, hvor du kan vælge det dokument, du ønsker at uploade.
Tryk på Vælg dokument > Gennemse
Find det dokument som du ønsker at uploade.
Tryk: Åbn > Send > Send.