Skip to content

Basen-Basic

Menu

  • Forside
  • Fundamentet
    • Basens værdier
    • Basens kerneopgave
    • Basens Læringsgrundlag
  • Metoder og tilgange på Basen
    • Behandlingsmål
    • Faktuel viden om ASF, angst, depression, OCD og skizofrene sindslidelser
      • ADHD og ADD
      • Angst
      • Autisme Spektrum Forstyrrelse (ASF)
      • Depression
      • OCD
      • Skizofrene sindslidelser (skizofreni & skizotypi)
      • Skolevægring og isolation
      • Spiseforstyrrelser og andre former for selvskadende adfærd
    • Forældresamarbejde
    • Kognitiv adfærdsterapi
    • Low Arousal
    • LØFT
    • Miljøterapi
    • Psykoedukation
    • Relationer
    • Signs of Safety – SoS
    • Skolevægring og isolationsproblematikker – Brobygning
    • Struktur
    • Synlig læring
    • Systemisk og narrativ metode
    • TEACCH
  • Medarbejderhåndbogen
  • Medarbejderne på Basen
    • Faglig inspiration
    • Skabeloner
    • Værktøjskassen
      • Hjemmeundervisningsforløb – og værktøjer
      • Afklaring/udredning
      • Modstand & motivationsarbejde
      • Det strukturelle
      • Det personlige
      • Det sociale
      • Det faglige
  • Procedurer på Basen
    • Opstart af ny elev
    • Stamkort, sagsakter og visitation
    • Samarbejde med sagsbehandlere 
    • Statusmøder
    • Statusrapport
      • Sådan udfylder man elevplanen
    • Forældresamarbejdet
      • Forældre- og elevkontakt i forhold til GDPR
    • Primærfunktionen
    • Primærtid
    • Planlægning og strukturering af undervisning og behandling
    • Vejledning til brug af Intra
      • Elevens mappe
      • Klasselog
      • Brug af klasselog
      • Kontaktbogen
      • Brug af kontaktbogen
      • Ugeplanen
Basen-Basic

Medarbejderhåndbog


Medarbejderhåndbog opd. mar 2025

Medarbejderhåndbog Bilag


IT-håndbog opd. Juni 2024


Barselsretningslinjer på Basen opd. Juli 2024

Copyright © 2025 Basen-Basic. All rights reserved. Theme Spacious by ThemeGrill. Powered by: WordPress.